Det var lite småkyligt på löprundan...

 
 
Det var rätt kyligt att ge sig ut på en löprunda idag då termometern visade på -12 grader. Då jag var på besök hos svärföräldrarna, fick det bli en ny sträckning på rundan. Hittar inte 100%-igt i området så jag fick chansa lite på vägvalet, distansen blev ändå lagom lång. Tempot var lugnt då jag inte ville anstränga mig onödigt mycket i kylan. Upplevde att jag var rätt klädd, det var bara ansiktet som kände av kylan, ingen problem med andningen även om luften var kall.
Sedan ett par dagar är jag lite svullen kring vänster hälsena, men det på verkar inte löpningen annat än att det känns av den första kilometern, sedan glöms det bort. Har börjat smörja in det med lite Aloe Vero salva, så jag hoppas att det ger med sig snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback