Endast 5km den här veckan...

Vilade ut ett par extra dagar från löpningen efter min första halvmara förra söndagen. Förutom att jag efteråt kände mig trött och sliten fick jag träningsvärk i båda min knän som satt i till tisdag kväll innan det släppte helt.

Då jag inte ville lämna denna veckan helt utan löppass så det blev en 5km runda i för mig rätt högt tempo. Tittade inte på tid eller puls under löpningen, men kan i efterhand konstatera att pulsövervakningen inte fungerade idag heller trots att hade jag haft på Blågel på kontaktytorna på pulsbandet.

Tiden på rundan var den bästa för vintern på 5km, även om jag under sista kilometern promenerade ett 20-tal meter då krafterna tröt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback